Sunt tineri atreprenori cu o poveste de success, ce a cucerit și inimile juraților din cadrul emisiunii „Imperiul Leilor” de la PRO TV România! Vorbim despre soții Mihai și Maria Bumbu, fondatorii brandului „Magdalene WoodBag” din Republica Moldova.

De curând produsele lor au găsit „locuri” și pe rafturile magazinelor de peste Prut și se bucură de o popularite în rândul cumpărătorilor români. Familia a obținut finanțarea de 200 de mii de euro în urma negocierilor cu cei cinci oameni de afaceri din juriul emisiunii. Compania „Eco WoodBag” SRL produce articole, accesorii, genți și alte produse având lemnul ca materie primă.

Maria și Mihai au fost contactați de producătorii emisiunii, cei din urmă au găsit pe rețelele de socializare celebrele woodbag-uri și au rămas impresionați!
„ Castingul a fost unul riguros. Niciun jurat nu știa ofertele participanților sau cine sunt aceștia. Noi aveam preconizată suma de 200 de mii de euro pentru investiția noastră. Decizia de a avea un prim-suport financiar trebuia luată într-un termen scurt, atât cât se filma emisiunea. Eram contra cronometru, practic”
spune Maria.

Antreprenorii își doreau majorarea capacității de producție, de la 4000 la 40.000 de woodbag-uri pe lună, inclusiv extinderea pe o piață externă.

Scopul primordial rămânea a fi păstrarea fabricii-mamă acasă, în Republica Moldova pentru a ofei locuri de muncă, dar și pentru a susține economia țării.
Investitorul, Dan Șucu, proprietarul lanțului de magazine de mobilă, MOBEXPERT(România) a acceptat ca activitatea firmei să fie înregistrată în Republica Moldova. El a devenit principalul partener de dezvoltare al afacerii cu woodbag-uri.
Negocierile au fost corecte și au avut un parcurs transparent, echitabil.
Familia Bumbu este prima din Republica Moldova care participă la această emisiune și obține un contract bun!